دسته‌بندی محصولات

مشخصات چاقوی شکاری خوب

مشخصات چاقوی شکاری خوب | چگونه یک چاقوی شکاری خوب انتخاب کنیم؟

مشخصات چاقوی شکاری خوب

مشخصات چاقوی شکاری خوب| در این مقاله قصد داریم مشخصات یک چاقوی شکاری خوب را باهم بررسی کنیم اول از همه برای انتخاب یک چاقوی شکاری خوب برای سفر، از خود می پرسیم که در حال انجام چه نوع شکاری هستیم؟ و احتمال اینکه تیغه چاقوی شکاریی که در اختیار داریم آیا پاسخگوی نیاز ما هست یا نه؟

تیغه چاقوی شکاری مهم ترین بخش یا قلب چاقوی شکاری محسوب می شود که باید بسیار تیز و برنده باشد و با بهترین آلیاژ مقوام ساخته شود مانند فولاد فنر ضد زنگ یا فولاد کربن باید دقت داشته باشید هنگام انتخاب چاقوی شکاری باید با یک سوهان دندانه ریز روی لبه سمت برنده چاقو بکشید اگر سوهان سر خورد بدانید که فولاد آب دیده و محکمی برای آن چاقو استفاده شده اگر سوهان سر نخورد و گیر کند و به کندی حرکت کند به این معنی است که از الیاژ مناسبی استفاده نشده و فولاد به اصطلاح کم آب دیده است کیفیت پایینی دارد و روز به روز تیغه چاقو کند تر می شود.

دسته چاقوی شکاری باید از چه جنسی باشد؟

معمولا جنس دسته چاقوی شکاری از جنس فیبر می باشد و در برخی موارد هم از چوب، اپوکسی، پلاستیک تزریقی یا کائچو استفاده می شود و به سلیقه شما بستگی دارد.

طول چاقوی شکاری چند سانتی متر است؟

طول باز شده چاقوهای شکاری معمولا بین 27 الی 40 سانتی متر است و بستگی به نیاز شما هست که برای چه نوع شکاری می خواهید استفاده بکنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *